Česta pitanja
Opšta
Imam tehničkih problema. Šta da radim?
Ako koristite računar, pokušajte da obrišete keš i kolačiće. Ako koristite telefon, pokušajte da poručite putem stonog računara ili laptopa.
Pokušajte da se odjavite i prijavite na svoj nalog.
Ako ništa ne uspe, pošaljite nam e-mail na hello@poofli.com.
Da li se vaše pitanje ovde ne pojavljuje?
Pošaljite e-mail na hello@poofli.com i odgovor ćete dobiti u roku od 2 radna dana.
Gde mogu da uložim žalbu ili pitanje u vezi sa proizvodom ili uslugom?
Možete našoj korisničkoj podršci poslati e-mail na hello@poofli.com i oni će vas kontaktirati u roku od tri radna dana.
Da li su svi Poofli proizvodi sastavljeni kada se isporučuju?
Da, naravno.
Mogu li da ponesem svoj proizvod u avion?
Da, naši proizvodi su potpuno sigurni za letenje.
Porudžbina
Kakve slike mogu da postavim?
Možete da otpremite nekoliko slika odjednom sa svog Instagram, Facebook naloga ili direktno sa računara ili telefona.
Da biste dobili odličan proizvod, pronađite slike sa svetlom pozadinom. Izbegavajte tamne, mutne i nefokusirane slike.
Svaka naredba koja sadrži pornografske slike, seksualno eksplicitne ili reference na zločin iz mržnje, biće otkazana.
Koje veličine trebaju biti moje slike?
Slike koje pošaljete treba da budu najmanje 480x640 piksela.
Mogu li da promenim svoje slike nakon što izvršim porudžbinu?
Ne možemo da menjamo slike nakon što je porudžbina poslata.
Nisam primio imejl sa potvrdom narudžbine. Hoću li dobiti jedan?
Kada izvršite porudžbinu, dobićete dva e-maila:
- e-mail sa potvrdom porudžbine
- potvrda dostave
Proverite svoju neželjenu poštu ako niste dobili nikakvu e-poštu.
Da li će se uz moju porudžbinu poslati bilo kakve informacije o ceni mog proizvoda?
Račun će biti poslat e-poštom.
Želim da napravim veliku porudžbinu. Da li mi možeš pomoći?
Ne ustručavajte se da nas kontaktirate na hello@poofli.com.
Želim da dodam neke dodatne proizvode u svoju narudžbinu koja je ranije poslata, da li je to moguće?
Ne, nažalost, nije moguće dodati proizvode u vašu narudžbinu nakon što završite postupak naručivanja.
Da li se primenjuje minimalna potrošnja?
Ne, ne primenjuje se minimalna potrošnja..
Plaćanje
Koje Valute prihvatate?
Za sada smo u mogućnosti da prihvatimo samo DINARE.
Na koji način mogu da platim?
Možete da platite putem Mastercard-a, VISA-e, American Ekpress-a i mnogih drugih.
Da li je moguće plaćanje pouzećem?
Za porudžbine koje se salju na teritoriji Srbije moguće je plaćanje pouzećem.
Dostava
Kada će moja porudžbina biti poslata?
Vaš proizvod će biti spreman za isporuku za 3 radna dana.
Koji je rok isporuke za porudžbinu?
Pogledajte ovu stranicu.
Predviđeni dan isporuke moje porudžbine je prošao, a još uvek nije stigla. Šta da radim?
Ako i dalje nije stigao vaš proizvod, kontaktirajte nas na hello@poofli.com.
Slučajno sam ostavio adresu za naplatu istu kao adresa za isporuku. Šta sad?
To neće uticati na isporuku vašeg proizvoda, jer ne čuvamo informacije o obračunu.
Kako će moj proizvod biti isporučen?
Vaši proizvodi će se isporučiti u sigurnosnoj koverti/kesi koja sadrži jednu ili više kutija.
Šta ako nisam kod kuće da primim svoj proizvod?
Ako niko nije prisutan kod kuće da primi paket, poštanska služba će ostaviti poruku koja će vam reći kako da preuzmete paket ili da preuredite isporuku.
Gde mogu da podnesem pitanja o statusu moje porudžbine?
Stanje svoje pošiljke možete pogledati na ovoj stranici.
Povraćaj i razmena
Koliko traje garantni period za moje Poofli proizvode?
Svi naši proizvodi imaju garanciju od 6 meseci. Proizvodi s popustom nisu zagarantovani i ne mogu se zameniti.
Ispostavilo se da je proizvod koji sam kupio u internet prodavnici stigao oštećen - šta da radim?
Kontaktirajte našu korisničku službu sa brojem vaše porudžbine na hello@poofli.com i mi ćemo vam pomoći.
U kom roku mogu da vratim porudžbinu? Želim da vratim proizvod - da li je to moguće?
Kao kupac, imate 14 dana da iskoristite svoje zakonsko pravo da vratite poručeni proizvod.
IZUZETAK:
Proizvodi izrađeni prema potrošačevim specifikacijama ili jasno personalizovani ne mogu se vratiti.
Mogu li lično da podignem zamensku pošiljku?
Porudžbine se mogu vratiti samo putem pošte.
Ako je proizvod stigao oštećen, da li ću platiti poštarinu za povraćaj?
Ne, nećete plaćati poštarinu za povraćaj. Poslaćemo vam e-mail pretplatničku formular za vraćanje, a vi ćete morati poslati samo paket.
Da li je moguće zameniti proizvod iz moje porudžbine za nešto drugo?
Vaše personalizovane proizvode proizvodimo odmah po prijemu uplate. Naknadna promena porudžbine nije moguća. Molimo kontaktirajte nas na hello@poofli.com. Pokušaćemo vam pomoći da dobijete željeni proizvod
Kako mogu da vratim narudžbinu ako nisam otvorio nalog?
Pogledajte ovu stranicu.